I. PĂRȚILE CONTRACTANTE

1.1  S.C. HELLO ADVENTURE STUDIO S.R.L., cu sediul în Constanța, str. Napoli, nr. 1, bl. A1, ap. 13, Jud. Constanța, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului: J13/1992/2020, având CUI: RO42901240, posesoare a contului IBAN: RO17BTRLRONCRT0CE8149901, deschis la Banca Transilvania, date contact: hello@tabarajoy.ro, telefon 0749767888, reprezentată prin dl. Costea-Arieșanu Mihai, cu funcția de Administrator, în calitate de Organizator/Prestator,

și

1.2.  Părintele / Tutorele și Participantul la tabără (numele părintelui/tutorelui, cât și al participantului se regăsesc în formularul / fișa de înscriere și contractul de prestări servicii), în calitate de Beneficiar.

II. ACCEPTAREA CONDIȚIILOR

2.1. Prin completarea Formularului de înscriere de pe site-ul www.tabarajoy.ro și prin achitarea  avansului, Beneficiarul acceptă Termenii și Condițiile acestor activități, indiferent dacă a fost semnat sau nu un act scris.

III. OBIECTUL TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR

3.1. Obiectul Termenilor și Condițiilor reprezintă prestarea de către Organizator / Prestator a serviciilor complete de tabără (cazare, masă, activități sportive, activități culturale, programe de educație nonformală), așa cum sunt descrise în prezentarea evenimentului/taberei.

IV. DURATA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR

4.1. Termenii și Condițiile se aplică pe o perioadă determinată, începând cu data completării Formularului de înscriere și a plății avansului, și se încheie odată cu finalizarea evenimentului/ taberei – seria pe care a ales-o Beneficiarul.

V. TAXA DE PARTICIPARE, TERMENI DE PLATĂ

5.1. Taxa de participare este precizată în descrierea generală a evenimentului / taberei (conform perioadei de derulare a seriei pentru care optează Beneficiarul) și se va plăti în numerar sau online în contul specificat de Organizator / Prestator, după cum urmează:

  • 300 lei avans, în maxim cinci zile lucrătoare de la comunicarea de plată în contul indicat de Prestator, (locul va fi considerat rezervat numai după transmiterea ordinului de plată, cu avansul plătit)
  • Diferența de plată se va achita numerar, la intrarea în tabără.

VI. RENUNȚAREA LA PARTICIPARE / ANULAREA TABEREI

6.1. În cazul în care Beneficiarul renunță, indiferent de motiv, la tabăra la care s-a înscris, se aplică următoarele penalități:

  • Avansul plătit pentru confirmarea participării la tabără nu se mai returnează de către Organizator / Prestator;
  • În cazul în care nu se întrunește numărul minim de participanți sau, din anumite motive privind Organizatorul / Prestatorul, tabăra nu mai are loc, Beneficiarul va primi în contul indicat de acesta întreaga sumă pe care a achitat-o pana în acel moment.

VII. OBLIGAȚIILE PRESTATORULUI

7.1. Să organizeze toate serviciile menționate în prezentare.

7.2. Să asigure serviciile de cazare și masă așa cum au fost ele menționate în prezentare.

7.3. Să asigure supravegherea copiilor 24/24h, pe toată durata taberei.

7.4. Să ofere logistica necesară organizării tuturor activităților specifice taberei.

7.5. Să ofere numărul optim de instructori și facilitatori.

7.6. Să prezinte tuturor participanților Regulamentul Taberei.

VIII. OBLIGAȚIILE BENEFICIARULUI

8.1. Să plătească taxa de participare convenită, respectând termenele de plată stipulate la art. V al acestui document.

8.2. Să respecte atât orele de intrare și ieșire din tabără, cât și programul taberei.

8.3. Să-i citească copilului regulamentul de participare în tabără și să poarte discuții cu acesta referitoare la codul de conduită.

8.4. Să respecte regulile din următorul Regulament de Tabăra (prezentat mai jos).

IX. REGULAMENT DE TABĂRĂ

Aceste reguli de conduită se adresează tuturor copiilor care participă la tabăra organizată de echipa Tabăra JOY by Zaga Zaga:

9.1. Respectarea cu strictețe a programului taberei (activități, mase, ore de odihnă etc.).

9.2. Participanților nu le este permis să părăsească locația de desfășurare a activităților, a taberei sau a atelierului de activități fără acordul directorului taberei.

9.3. Respectarea indicațiilor pe care le primesc copii de la instructorii/ facilitatorii taberei, pe timpul activităților din tabără.

9.4. În cazul în care indicațiile instructorilor/ facilitatorilor nu au fost clare sau nu au fost bine înțelese, participantul trebuie să ceară instructorului/ facilitatorului lămuriri suplimentare.

9.5. Este obligatorie folosirea tuturor materialelor de protecție pe timpul activităților (căști de protecție, veste de salvare, hamuri, mănuși, ochelari de protecție etc.).

9.6. Este interzisă deteriorarea sau distrugerea bunurilor care se afla în proprietatea satului de vacanță Zaga Zaga (mobilier, aparatură, pereți etc.), bunuri care i-au fost puse la dispoziție de către organizatori sau parteneri (cum ar fi, dar fără a se limita la acestea: echipamente, materiale de lucru, logistica necesara organizării activităților taberei etc.) sau bunuri aparținând altor copii din tabără. Costul înlocuirii acestor bunuri deteriorate, pierdute sau distruse vor fi suportate integral de către părintele/ tutorele copilului în cauză.

9.7. Este strict interzis fumatul, consumul de alcool sau droguri.

9.8. Este interzisă folosirea chibriturilor sau a altor surse ce pot genera incendii.

9.9. Nu pot fi cazați în aceeași unitate de cazare (cort) participanții de sex opus.

9.10. Este interzis accesul băieților în camerele / corturile fetelor, respectiv al fetelor în camerele / corturile băieților, cu excepția în care există permisiunea directorului taberei.

9.11. Nu este permisă introducerea alimentelor sau băuturilor din afara complexului care găzduiește tabăra.

9.12. Pe timpul taberei se vor consuma doar alimente provenite de la restaurantul din cadrul satului de vacanță Zaga Zaga.

9.13. Organizatorii taberei nu își asumă răspunderea pentru eventualele îmbolnăviri ale participanților care se dovedesc că provin din consumarea unor alimente care nu fac parte din meniul zilnic al taberei.

9.14. Este interzisă apropierea participanților de malurile canalelor sau a lacurilor existente în satul de vacanță Zaga Zaga – atât pe timpul zilei, cât și pe timpul nopții.

9.15. Este interzis scăldatul în lacurile și canalele din cadrul satului de vacanță Zaga Zaga.

9.16. Scăldatul este permis numai în piscina locației sub stricta supraveghere a personalului taberei.

9.17. Participanții nu vor deține sau folosi obiecte care pot pune în pericol sănătatea lor sau a altor persoane cum ar fi: artificii, explozibil, substanțe chimice, toxice, iritante sau obiecte contondente, tăioase, cuțite, puști cu bile, lasere etc.

9.18. Participanții nu își vor însuși obiecte care nu le aparțin. În cazul în care găsesc astfel de obiecte, vor anunța imediat personalul taberei.

9.19. La plecarea din spațiul de cazare, se controlează dacă lacătul de la unitatea de cazare (cortul de tip iurtă) este bine închis, iar în cazul în care se constată unele defecțiuni la sistemul de închidere al acestuia, se va informa personalul taberei pentru remedierea situației respective.

9.20. Se vor evita legăturile ocazionale cu persoane necunoscute.

9.21. Este interzisă introducerea în spațiile de cazare a persoanelor străine de grup.

9.22. Organizatorii nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea, deteriorarea sau dispariția bunurilor personale (inclusive banii), dacă acestea nu au fost asigurate și supravegheate de către participant.

9.23. Participanții nu vor utiliza telefonul mobil sau alte dispozitive electronice pe timpul activităților din tabără (diminuează puterea de concentrare a copiilor, putând duce la disfuncționalități pe timpul activităților sau chiar la accidente prin distragerea atenției). Telefoanele sau tabletele sunt admise în tabără cu condiția predării acestora la începutul sejurului directorului de tabără (reeducând considerabil riscul de pierdere) și folosirea lor doar în perioada destinată comunicării cu cei de acasă, zilnic între orele 15:00 – 16:00.

9.24. Participanții nu vor aduce cu ei în tabără medicamente decât dacă urmează un tratament prescris de medic. În acest caz, vor lua tratamentul numai sub supravegherea cadrului medical din tabără.

9.25. Participanții vor avea o atitudine respectuoasă față de toate persoanele din tabără și nu vor deranja prin comportamentul lor pe ceilalți participanți.

9.26. Violența fizică sau verbală nu este acceptată.

9.27. Nerespectarea măsurilor specificate în prezentul Regulament de Tabără de către Beneficiar (participantul la tabără) duce la următoarele sancțiuni:

  • Atenționarea / mustrarea persoanelor vinovate de încălcarea prezentelor norme şi/sau a altor prevederi legale;
  • Anunțarea urgentă a aparținătorilor legali ai acestora;
  • În cazul abaterilor grave, cum ar fi: consumul de substanțe interzise, absentează sau refuză să participe la activitățile zilnice fără motive întemeiate, fură, are accese de violență sau rasism, nu respectă regulile de conduită prevăzute în acest contract – directorul taberei este îndreptățit să retragă persoana în cauză din tabără fără posibilitatea de a returna plata serviciilor.

9.28. Alte reguli de comportament pentru participanți vor fi prezentate la deschiderea oficială a taberei, iar regulamentul complet va fi afișat la loc vizibil în campusul taberei JOY.

LIMITAREA RĂSPUNDERII

10.1. În cazul nerespectării acestor reguli, organizatorii nu își asumă responsabilitatea pentru consecințele apărute.

FORȚĂ MAJORĂ

11.1. Organizatorul / Prestatorul nu răspunde de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător – total sau parțial – a oricărei obligații care îi revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective a fost cauzată de forță majoră, așa cum este definita de lege.

11.2. Anularea unui eveniment / tabără ca urmare a deciziilor ferme ale autorităților statului sau în situații neimputabile Organizatorului / Prestatorului (incluzând, dar fără a se limita la: situații meteo nefavorabile extreme, stare de urgență, epidemii etc.), scutește Organizatorul / Prestatorul de returnarea taxei plătite cu titlu de avans de către Beneficiar.

11.3. În contextul pandemiei de SARS-COV2, infectarea Beneficiarului sau a oricărui membru al familiei sale cu acest virus ori instituirea cu privire la aceștia a carantinei ori a măsurilor de izolare la domiciliu potrivit reglementarilor în domeniu, nu reprezintă o cauză de forță majoră, nefiind un eveniment absolut imprevizibil ori insurmontabil. Drept urmare, în cazul apariției unei astfel de situații nedorite, ce ar face imposibilă prezența Beneficiarului în tabără, Organizatorul va fi scutit de returnarea sumei plătita cu titlu de avans. În cazul în care Beneficiarul cesionează contractul către un alt Beneficiar, acesta poate recupera exclusiv de la acesta din urma orice sumă plătită până la acel moment Prestatorului.

XII. NOTIFICĂRI ÎNTRE PĂRȚI

12.1. În accepțiunea părților contractante, orice notificare adresată de una dintre acestea celeilalte este valabil îndeplinită dacă va fi transmisa la adresa electronică de contact de pe site-ul taberei pentru Organizator/ Prestator, respectiv la adresa menționată de Beneficiar în Formularul de înscriere.

12.2. Notificările verbale nu se iau în considerare de niciuna dintre părți. 

XIII. ALTE CLAUZE

13.1. Beneficiarul își dă acordul ca imaginile (fotografii sau video) realizate de Organizator / Prestator pe timpul activităților din tabără să fie folosite fără scop comercial pe site-ul taberei www.tabarajoy.ro sau pe alte canalele de internet ale taberei JOY, respectiv ale Zaga Zaga: Facebook, Instagram, YouTube, Tik-Tok etc.

13.2. Pe toată durata taberei, Organizatorul / Prestatorul va avea un asistent medical prezent între copii, precum și contract cu un medic care va veni ori de câte ori se consideră că e necesar. Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor, Părintele / Tutorele acordă permisiunea Organizatorului / Prestatorului de a oferi îngrijire medicală și asigurarea medicală de urgență dacă este nevoie. Pentru fiecare astfel de situație Părintele / Tutorele va fi înștiințat în cel mai scurt timp pentru a discuta cu asistentul medical sau cu medicul și a decide împreună ce este de făcut.

13.3. Transportul copiilor până la Zaga Zaga, locul de desfășurare a taberei, va fi asigurat de părinți sau aparținători.

13.4. În cazul în care părinții copilului care participă la tabără sunt cazați în satul de vacanță Zaga Zaga, aceștia nu au voie să participe sau să asiste la activitățile copilului pe timpul taberei. Participarea părinților ar diminua puterea de concentrare a copilului, putând duce la disfuncționalități pe timpul activităților sau chiar la accidente prin distragerea atenției.

13.5. Copiii participanți la tabără trebuie să prezinte la sosirea în tabără următoarele documente:

  • Aviz epidemiologic și adeverință medicală cu specificația „apt pentru efort fizic susținut”, obținute cu maxim 7 zile înainte de începerea taberei;
  • Test PCR sau Antigen – Covid 19 – Negativ făcut cu maxim 72 ore înainte de intrarea în tabără;
  • Contract servicii semnat de părinții / tutorii copilului participant la tabără (în două exemplare).

13.6. În cazul în care condițiile meteo nu permit desfășurarea activităților conform programului inițial, organizatorul își rezervă dreptul să modifice activitățile în așa fel încât siguranța participanților să nu fie pusă în pericol.

XIV. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

14.1. S.C. HELLO ADVENTURE STUDIO S.R.L., cu sediul în Constanța, str. Napoli, nr. 1, bl. A1, ap. 13, Jud. Constanța, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului: J13/1992/2020, având CUI: RO42901240, posesoare a contului IBAN: RO17BTRLRONCRT0CE8149901, deschis la Banca Transilvania, date contact: hello@tabarajoy.ro, telefon 0749767888, reprezentată prin dl. Costea-Arieșanu Mihai, cu funcția de Administrator, în calitate de Organizator/Prestator servicii, având în vedere prevederile din legea 129/2018 privind protecția datelor cu caracter personal al participanților la tabere, garantează că a luat cele mai bune măsuri pentru ca datele personale furnizate să fie în deplină siguranță, cu respectarea prevederilor legale.

14.2. Organizatorul / Prestatorul poate colecta de la Beneficiar date cu caracter personal numai după ce Beneficiarul își dă acordul voluntar și explicit exprimat prin bifarea căsuței aferente din Formularul de înscriere.

14.3. Datele personale oferite în procesul de înscriere în tabără vor fi folosite în scopul informării asupra programelor desfășurate de Organizator / Prestator, de transmiterea de informații promoționale, cât și de comunicarea de detalii organizatorice.

14.4. Stocarea datelor se va face pe o perioadă de 5 ani, cu excepția datelor contabile și de administrație, care vor fi păstrate până când impun normele legale în vigoare.

14.5. Dacă constatați că anumite date transmise inițial nu sunt corecte sau sunt incomplete, vă rugăm să ne contactați cât se poate de repede.